Dzieciaki XXI wieku - Od zera do bohatera odcinek 1 |
||||
2010-11-18
2:00 |
|
|||
Profesor Richard Winston prezentuje wyniki kilkuletnich badań, analizujących proces rozwoju grupy dzieci urodzonych w 2000 roku. Przedstawia, w jaki sposób obecne warunki życia wpływają na ich pamięć, aktywność czy zdolności komunikacji. Widzowie programu poznają zalety i wady dorastania w świecie zdominowanym przez technologiczne odkrycia. Projekt badawczy, w którym bierze udział profesor Winston, ma trwać przez 20 lat. Piąta seria programu prezentuje wyniki analiz na rok 2004. Profesor Winston bada rozwój dzieci, które mają już niemal 4 lata. Zaczynają naśladować to, co widzą w telewizji. |
||||
Program nadawany w języku polskim. | ||||
Czas trwania: | 50 min | |||
Poprzedni i następny program na kanale BBC Lifestyle.
BBC Lifestyle
2010-11-18 (czwartek) 1:00
Jak się nie ubierać
- odcinek 2
"Jak się nie ubierać" to program dla tych wszystkich, którzy poszukują własnego indywidualnego stylu. Prowadzącymi są: zjawiskowa piosenkarka Mica Paris i supermodelka Lisa Butcher.
Lisa i Mica pomagają dobrać ubrania dla kobiet po mastektomii.
BBC Lifestyle
2010-11-18 (czwartek) 2:50
Targowisko antyków
- odcinek 4
Eksperci oglądają przyniesione przez widzów starocie. Czasami okazuje się, że coś, co z pozoru wygląda na stary rupieć, ma wielką wartość.
Polecamy |
||
|
BBC CBeebies
2024-11-16 4:15 |
7 / 10
Perypetie wyjątkowego superbohatera - ziemniaka zwanego Superpyrą, który walczy ze złem każdej nocy po zamknięciu supermarketu. Na korytarzach wbrew pozorom dalej toczy się...
|
|
TVN
2024-11-16 21:15 |
King Richard: Zwycięska rodzina
- dramat biograficzny
8 / 10
Compton w Kalifornii. Richard Williams (Will Smith) dorastał w czasach, gdy na amerykańskim Południu nikogo nie dziwił system segregacji rasowej. Czując na sobie dotkliwe jego...
|
|
Disney XD
2024-11-16 23:25 |
6 / 10
Losy pozornie przeciętnej rodziny. Jednak jej członkowie to chłopak, dziewczyna, pies, kot, mysz i kawałek sera. Serial "Dziewczyna, chłopak, itd" to komediowe podejście do...
|